Quale carrettu hè megliu per l'anziani?Comu sceglie u carrettu per l'anziani

U carrettu di shopping per l'anziani pò esse usatu micca solu per portà l'articuli, ma ancu cum'è una sedia per u riposu tempurale.Pò esse ancu usatu cum'è strumentu per aiutà à caminari.Parechje persone anziane tiranu u carrettu di a compra quand'elli surtenu à cumprà l'alimentazione.Tuttavia, certi carretti di shopping ùn sò micca di bona qualità, chì portaranu assai prublemi à l'anziani.Chì shopping cart hè megliu per l'anziani per cumprà verdura?In seguitu, parlemu di cumu sceglie un carrettu per l'anziani.

anziani 1

Quale hè u megliu carrettu di l'alimentazione per l'anziani?

1. Fighjate à u materiale è u sensu di u manicu.U manicu di u carrettu di shopping hè generalmente megliu di sceglie legnu o plastica.

2. Scelta di roti morbidi è duri: roti super polyurethane, roti di nylon, roti di poliuretanu d'alta resistenza sò adattati per a guida di terra interna è esterna, è sò più durable.U funziunamentu anti-skid di e roti deve esse bonu, è u rendiment di sicurità hè altu.

3. U diamitru di a rota deve esse apprupriatu.S'ellu hè troppu chjucu, ùn hè micca abbastanza stabile, è s'ellu hè troppu grande, ùn hè micca faciule di portà.Hè ricumandemu di sceglie secondu i bisogni attuali di l'anziani.

4. U materiale generale di u corpu di a vittura deve esse ligeru è forte.Hè ricumandemu di sceglie l'alea d'aluminiu, chì hè più adattatu per l'anziani in termini di stabilità è pesu.


Tempu di post: 13-Jan-2023