Chì ci hè u dulore di a gamba quandu u clima hè fretu?Averete "vechji gammi friddi" se ùn portate micca i pantaloni longhi?

Parechje persone anziane sperienze u dulore di a gamba in l'invernu o in i ghjorni di pioggia, è in i casi severi, pò ancu affettà a caminata.Questa hè a causa di "vechji gammi friddi".
Hè a vechja gamba fridda causata da ùn portà micca i pantaloni longu ?Perchè i ghjinochje di certi pirsuni facenu male quandu hè friddu ?Riguardu à i vechji gammi friddi, i seguenti cunniscenze avete bisognu di sapè.
p7
Chì sò i vechji gammi friddi?
I vechji gammi friddi sò in realtà l'artrosi di ghjinochju, una malatia cronica cumuni, micca causata da reumatismu.
Chì ghjè a causa di i vechji gammi friddi?
L'anzianu è l'usura di cartilagine articular hè a vera causa di i vechji gammi friddi.Attualmente, si crede chì l'anziane, l'obesità, traumu, strain è altri fattori accelerà l'usura di cartilagine nantu à a superficia di l'articulazione di u ghjinochju.
I seguenti tipi di persone sò più probabili di soffre di vechji gambe friddi:
E persone obese
L'obesità aumenta a carica nantu à l'articulazione di u ghjinochju, aumenta a pressione nantu à u cartilagine articular, è a rende più propensu à u dannu di cartilagine di u ghjinochju.
Mdonne enopausale
In e donne in menopausa, a forza di l'osse è a nutrizione di cartilagine articular diminuite, è u cartilaggiu articular hè propensu à l'usura è a degenerazione, chì aumenta l'incidenza di l'artrite.
E persone cù ferite di ghjinochju
U cartilaggiu articular di u ghjinochju pò ancu esse danatu quandu ferite, in particulare in i malati cù fratture di l'articulazione di u ghjinochju.A maiò parte di u cartilaggiu articular hè ancu danatu à varii gradi durante a frattura.
Ppersone cù occupazioni speciali
Per esempiu, travagliadori fisici pesanti, mudelli, atleti, o persone chì generalmente esercitanu eccessivamente o in modu improperly.
Averete "vechji gammi friddi" se ùn portate micca i pantaloni longhi?
I vechji gammi friddi ùn sò micca per via di u fretu!U friddu ùn hè micca a causa diretta di l'artrosi di ghjinochju.Ancu s'ellu ùn ci hè micca una relazione diretta trà friddi è vechji peri friddi, u friddu aggravarà i sintomi di i vechji peri friddi.
In l'invernu, hè cunsigliatu per rinfurzà u calore di i gammi.Ùn porta micca dura.Portà i pantaloni longhi hè una bona scelta quandu si senti friddu.Pudete ancu portà i ghjinochje per mantene u calore.
p8
Cumu prutege bè l'articulazione di u ghjinochju?
0 1 "Reduce the burden" nantu à l'articulazione di u ghjinochju
Si riferisce principarmenti à a perdita di pisu, chì hè un modu efficace per alleviare u dolore di l'articulazione di u ghjinochju.Se l'indice BMI supera 24, a perdita di pisu hè particularmente impurtante per prutege l'articulazione di u ghjinochju di u paci.
02 Esercizii per rinfurzà a forza musculare di i membri inferiori
I musculi forti di a coscia ponu migliurà significativamente u dolore di ghjinochju.Puderà rinfurzà l'eserciziu di forza di i musculi di i membri inferiori in a vita di ogni ghjornu.
03 Prestate attenzione à mantene e articuli di ghjinochju calde
U rinfurzà u calore di l'articuli di u ghjinochju in a vita di ogni ghjornu pò riduce u dolore di l'articulazione di u ghjinochju è impedisce chì u dolore di l'articulazione di u ghjinochju si ripresente.
04 L'usu puntuale di bretelle ausiliarie
I pazienti anziani chì anu digià u dulore di u ghjinochju ponu aduprà crutches per sparte u stress in l'articulazione di u ghjinochju.
p9
05 Evite di arrampicà in muntagna, riduce l'accoppiamentu è salendu è falà scale
L'arrampicata, l'accoppiamentu è a cullà è falà e scale aumenteranu significativamente a carica di l'articulazione di u ghjinochju.Sì avete u dolore in l'articulazione di u ghjinochju, avete da pruvà à evitari tali azzioni.Hè ricumandemu per piglià jogging, caminata veloce, Tai Chi è altri metudi per eserciziu.
 
Fonte: Science Popularization China, National Healthy Lifestyle Action, Guangdong Health Information

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Tempu di Postu: Feb-16-2023