Chì ghjè a diffarenza trà un walker è una sedia à rotelle ?Quale hè megliu?

megliu 1

E persone cun disabilità di marchjà anu bisognu di dispositivi di assistenza per aiutà à marchjà nurmale.Tramindui i camminatori è e sedie à rotelle sò dispusitivi utilizati per aiutà e persone à caminari.Sò diffirenti in a definizione, a funzione è a classificazione.In paragone, l'aiuti per marchjà è e sedie à rotelle anu u so propiu usi è i gruppi applicabili.Hè difficiuli di dì quale hè megliu.Hè principarmenti di sceglie l'aiuti per marchjà adattati basatu nantu à e cundizioni di l'anziani o di i malati.Fighjemu a sfarenza trà un walker è una sedia à rotelle è quale hè megliu trà un walker è una sedia à rotelle.

1. Chì hè a sfarenza trà un marchjatore è una sedia à rotelle ?

Sia l'aiuti per marchjà sia e sedie à rotelle sò apparecchi di assistenza per i disabilità fisiche.S'elli sò classificati secondu e so funzioni, sò i dispositi d'assistenza à a mobilità persunale.Sò dispusitivi per i disabili è ponu migliurà u so status funziunale.Allora chì hè a diffarenza trà sti dui dispusitivi?

megliu 2

1. Difinizzioni differente

L'aiuti per caminari includenu bastoni per caminari, frames per caminari, etc., chì si riferiscenu à l'apparecchi chì aiutanu u corpu umanu à sustene u pesu di u corpu, mantene l'equilibriu è cammina.Una sedia di roti hè una sedia cù roti chì aiutanu à rimpiazzà a caminata.

2. Funzioni differente

L'aiuti per caminari anu principalmente funzioni di mantene l'equilibriu, sustene u pesu di u corpu è rinfurzà i musculi.E sedie à rotelle sò principarmenti aduprate per a riabilitazione in casa di i feriti, i malati è i disabili, u trasportu di turnover, u trattamentu medico è l'attività di uscita.

3. Diversi categurie

A classificazione di l'aiuti per caminari include principalmente bastoni per caminari è frames per caminari.A classificazione di sedie a rotelle include principalmente sedie a rotelle unilaterali guidate manualmente, sedie a rotelle prone, sedie a rotelle sedute-stand, sedie a rotelle standard, sedie a rotelle elettriche e sedie a rotelle speciali.

2. Quale hè megliu, un marchjadoru o una sedia à rotelle ?

L'aiuti per a caminata, è e sedie à rotelle sò pensati per e persone cù disabilità di marchjà, dunque quale hè megliu, aiuti per caminari o sedie à rotelle?Qualessu à sceglie trà un walker è una sedia à rotelle?

In generale, i camminatori è e sedie à rotelle anu u so propiu gruppi applicabili, è ùn hè micca necessariamente megliu quale hè megliu.A scelta dipende principalmente da a situazione attuale di l'anziani o di i pazienti:

1.Applicable persone di aiuti per marchjà

megliu 3

(1) Quelli chì anu difficultà à spustà i so membri inferjuri per via di a malatia è l'anziani cù a forza musculare debbule di i membri inferiori.

(2) Anziane cù prublemi di equilibriu.

(3) Anziani chì mancanu di cunfidenza in a so capacità di marchjà in modu sicuru per via di caduta.

(4) Anziani chì sò propensi à a fatigue è a dispnea per via di diverse malatie croniche.

(5) E persone cun disfunzione severa di i membri inferiori chì ùn ponu micca aduprà canna o crutch.

(6) Pacienti cù hemiplegia, paraplegia, amputazione o altre debule di musculu di i membri inferiori chì ùn ponu micca sustene u pesu.

(7) E persone cù disabilità chì ùn ponu micca caminari facilmente.

2. Folla applicabile di sedia a rotula

megliu 4

(1) Un vechju cù mente chjaru è mani veloci.

(2) L'anziani chì anu una mala circulazione di sangue per via di a diabetes o anu da pusà in una sedia di rota per un bellu pezzu.

(3) Una persona chì ùn hà micca capacità di spustà o stà.

(4) Un paziente chì ùn hà micca prublema di stà, ma chì a so funzione di equilibriu hè dannatu, è chì alza u so pede è casca facilmente.

(5) E persone chì anu dolore à l'articulazione, hemiplegia è ùn ponu micca marchjà luntanu, o chì sò fisicamenti debuli è anu prublemi à caminari.


Tempu di post: Dec-30-2022