Chì sò i materiali di l'aiutu per caminari ?Hè megliu l'aiutu di marchja in acciaio inox o in lega d'aluminiu ?

L'aiuti per a caminata sò principalmente fatti di acciaio di carboniu saldatu elettricu d'alta resistenza, inossidabile è in lega d'aluminiu.À mezu à elli, l'acciaio inox è l'aiuti per marchjà in lega d'aluminiu sò più cumuni.In cunfrontu cù i camminatori fatti di dui materiali, u caminatore in acciaio inox hà un rendimentu più forte è più stabile, hè più forte è più durable, ma hè più pesu;u walker in lega d'aluminiu hè ligeru è faciule da portà, ma ùn hè micca cusì forte.A manera di sceglie dipende principalmente da i bisogni di l'utilizatori.Fighjemu un ochju à i materiali di l'aiutu per caminari è s'ellu hè in acciaio inox o in lega d'aluminiu.

megliu 1

1. Chì sò i materiali di aiuti per marchjà ?

L'aiuti per caminari sò dispusitivi chì aiutanu u corpu umanu à sustene u pesu, mantene l'equilibriu è marchjà, è sò necessarii per l'anziani, disabili o malati.Quandu sceglite un caminatore, u materiale di u caminatore hè ancu una cunsiderazione impurtante.Allora chì materiali ci sò per u marchjatore?

U materiale di u camminatore si riferisce principalmente à u materiale di u so bracket.In generale, l'aiuti di marchja cumuni nantu à u mercatu anu trè materiali principali, chì sò l'acciaio di carboniu d'alta resistenza, l'acciaio inossidabile è l'alia d'aluminiu.Aiuti à caminari fatti di diversi materiali I dispusitivi varienu in termini di fermezza è pesu.

2. U walker hè megliu di l'acciaio inossidabile o di alluminiu

Trà i materiali di l'aiutu di caminari, l'acciaio inossidabile è l'alea d'aluminiu sò dui materiali cumuni, cusì chì di sti dui materiali hè megliu per l'aiutu di caminari?

1. Vantaghji è disadvantages di marchjatrici in acciaio inox

U materiale principale di u marchjatore in acciaio inox hè fattu di tubu d'acciaio inossidabile, chì hà i vantaghji di una forte resistenza à l'ossidazione, un rendimentu stabile, una forza di tensione alta (a forza di tensione di l'acciaio inossidabile hè 520MPa, è a forza di tensione di l'alia d'aluminiu hè 100MPa) , forte capacità portante, etc. I disadvantages sò principarmenti Ùn hè micca cusì ligeru cum'è un walker d'alia d'aluminiu, è ùn hè micca adattatu per l'anziani o i malati cù a forza debule di l'estremità superiore.

2. Vantaghji è disadvantages di marchjetti in lega d'aluminiu

L'avantage du marcheur en alliage d'aluminium est qu'il est léger.Hè fattu di materiale high-light, chì hè ligeru è durable in tuttu (u pesu propiu di u marchjatore cù a struttura di u quadru hè menu di 3 kg cù e duie mani), più coordinatu è risparmiu di travagliu, è parechji caminari in lega d'aluminiu. Pò esse plegatu, faciule d'almacenà è di trasportà.In quantu à i disadvantages, u principale disadvantage di i camminatori in lega d'aluminiu hè chì ùn sò micca forti è durable cum'è i caminari in acciaio inox.

In generale, l'aiuti per marchjà fatti di dui materiali anu u so propiu vantaghju, è a scelta dipende principarmenti da a situazione è i bisogni di l'utilizatori.


Tempu di post: 13-Jan-2023