Chì sò i vantaghji di una sedia à rotula elettrica ligera è plegable per l'anziani ?

1. Simple espansione è cuntrazzioni, facile à aduprà
Sedia a rotula elettrica ligera è plegable per l'anziani, simplice è retractable, pò esse piazzata in u troncu di a vittura.Hè faciule da portà quandu viaghja, è hè ancu cunvenutu per l'anziani chì si cumportanu male.
2. Sedia a rotula plegable ligera chì pesa 38 lbs.Hè vene cun un quadru d'aluminiu durable finitu in un attraente finitu in polvere grisgiu.Una sedia a rotelle affidabile cù doppia traversa vi dà un viaghju sicuru.Dispone di braccioli ribaltabili.Hà peddi amovibili è riversibili.L'internu imbottitu hè fattu di nylon premium durable è còmode, è e rotelle frontali di 6-inch furniscenu un passaghju liscia.Roti posteriori 24″ cù pneumatici pneumatici.Stu mudellu plegable furnisce una suluzione eccellente per l'utilizatori chì cercanu una sedia à rotelle portatile è d'alta resistenza.
3. Bonu per viaghjà è eserciziu
Sedie a rotelle elettriche leggere è piegabili per l'anziani ponu in generale cambià da spinta elettrica è manuale à vuluntà.E persone anziane ponu s'appoghjanu in sedie à rotelle elettriche per aiutà à l'esercitu.Quandu sò stanchi, ponu pusà è riposu è marchjà senza guidà.
Una sedia a rotula elettrica per l'anziani, doppiu scopu per u viaghju è u sport, chì riduce assai a probabilità di caduta accidintali per via di gambe è pedi inconvenienti.
4. Reduce e spese di a famiglia
Immaginate, l'assunzione di una nanny per a cura di l'anziani cù mobilità limitata hè ancu una spesa considerable.Dopu chì u vechju hà a so propria sedia di rota elettrica ligera è plegable, u vechju pò viaghjà liberamente, risparmiendu u costu di l'assunzione di una nanna in casa.
5. Bonu per a salute di l'anziani
L'anziani cù a mobilità limitata anu a so propria sedia a rotula elettrica ligera è plegable per l'anziani per viaghjà liberamente.Videndu più cose novi fora è ghjunghje cù l'altri pò riduce assai l'incidenza di a demenza, chì hè di grande aiutu à a salute di l'anziani.


Tempu di Postu: Feb-08-2023