Sedia à rotelle sicura è faciule d'utilizà

Sedie a rotelleùn sò micca solu un mezzu di trasportu, ma più impurtante, ponu esce è integrà in a vita di a cumunità per mantene a salute fisica è mentale.

Cumprà una sedia di rotelle hè cum'è cumprà scarpi.Duvete cumprà un adattatu per esse còmode è sicuru.

1. Ciò chì deve esse attentu à l'acquistu di una sedia di rota
Ci sò parechji tippi di sedie a rotelle, cumprese sedie a rotelle manuale, sedie a rotelle elettriche, sedie a rotelle piene, sedie a rotelle semi sdraiate, sedie a rotelle per amputazioni, ecc.
I principali differenze trà e sedie à rotelle sò:
Sedia a rotelle manuale è sedia a rotelle elettrica.
U cuncettu specificu ùn serà micca spiegatu, hè literalmente.
Parechje persone cumprà sedie à rotelle elettriche appena arrivanu, chì hè cunvenutu è risparmiu di travagliu.Ma questu hè veramente un sbagliu.Per e persone chì si sentenu solu in una sedia di rota, ùn sò micca familiarizati cù u cuntrollu di e sedie di rota.Ùn hè micca sicuru per cumprà una sedia di rota elettrica.
Per quessa, hè cunsigliatu di cumprà una sedia di rota manuale prima, abituati, è poi cambià à una sedia di rota elettrica dopu avè familiarizatu cù u cuntrollu di a sedia di rota è a sensazione di pusà nantu à questu.

sedia à rotelle (1)

Sedia a rotelle manuale

Sedia a rotula elettrica

Avà parlemu di l'acquistu di sedie à rotelle da l'aspettu di pneumatici, raggi, cuscini, schienali, braccioli, etc.

01. Pneumatici per sedia a rotula
I pneumatici per sedia a rotula sò divisi in pneumatici solidi è pneumatici pneumatici.
U pneumaticu solidu hè megliu cà senza inflazione, chì hè convenientu è senza preoccupazioni.Tuttavia, per via di a mancanza di cushioning, serà bumpy fora, è hè più adattatu per l'usu interni.

I pneumatici pneumatici sò simili à i pneumatici di bicicletta.Hanu un bonu effettu di assorbimentu di scossa è ponu esse aduprati in interni è fora.L'unicu svantaghju hè chì anu da esse inflatu regularmente.Serà inconveniente per l'anziani di campà solu.(Vogliu appellu à voi chì ùn importa quant'è occupatu sì, duvete sempre andà in casa è fà un ochju.)

sedia à rotelle (2)

02. Sedia a rotula elettrica VS sedia a rotula manuale
A sedia a rotula elettrica hè un risparmiu di travagliu è cunvene.Soprattuttu quandu andate in salita, s'è vo avete a so manu sola, sarete stancu.Hè assai faciule d'utilizà a sedia a rotula elettrica.
In ogni casu, per via di l'aghjunzione di muturi elettrici, batterie è altri accessori, u pesu di sedie à rotelle elettriche hè ancu aumentatu.Sè vo campate in un picculu grattacieli senza un ascensore, sarà fastidiu di muvimenti su è falà e scale.È u prezzu hè abbastanza caru.In più di i motivi citati sopra, a sedia di rota elettrica hè cunsigliatu cum'è a seconda sedia di rota.

03. Schienale di sedia a rotula elettrica
U schienale di a sedia a rotula elettrica hè divisu in trè altezze diverse, alta, media è bassa.Ogni altezza hè adattata per diverse persone.
U backrest altu hè adattatu per e persone cù una stabilità di u corpu superiore.U backrest altu di a sedia di rota pò esse usatu per sustene u corpu è aumentà a stabilità.
A sedia di roti bassa hà menu restrizioni à u membru superiore di l'utilizatore, è a spalla è u bracciu anu più spaziu per spustà, chì hè adattatu per e persone cù ferite spinali bassu.
A sedia a rotula standard hè trà i dui, chì hè più adattatu per e persone cù pedi è pedi invariati.
04. Taglia di sedia a rotula

sedia à rotelle (3)

A prima cosa da cunsiderà quandu cumprà una sedia di rota hè se pudete entre in a vostra casa.Questu hè un mutivu impurtante chì assai persone tendenu à ignurà.
E sedie à rotelle elettriche sviluppate in l'ultimi anni sò più amichevuli è ponu esse piegate.
In particulare, per certi sedie di roti elettriche, u vechju mutore hè generalmente horizontale.Ancu s'ellu pò esse plegatu di novu, u voluminu hè sempre relativamente grande.Per i novi sedie à rotelle elettriche, u mutore hè cuncepitu verticalmente, è u voluminu plegable hè assai più chjucu.Vede a figura seguente per i dettagli.

In più di a larghezza generale di a sedia à rotelle, per pusà còmode, e seguenti dimensioni:
01. Larghezza è prufundità di u sediu
02. Distanza trà u sediu à u pedale Quandu si misurà a larghezza è a prufundità di u sediu, deve esse un certu marghjenu, pudete truvà una sedia cù una volta in casa, lasciate chì l'utilizatori di a sedia di rotelle pusanu nantu à questu.
03. Altri accessori Altri accessori per a sedia a rotula includenu: mutore, batteria, mani, freni, roti universali, cuscini, etc. Ghjudicate a qualità di una sedia di rota, soprattuttu da u disignu è i materiali ponu esse vistu.
Eccu più nantu à i mutori è a bateria.
I mutori di sedie à rotelle sò principarmenti divisi in: mutore di spazzola è mutore senza spazzola.
U mutore di spazzola si riferisce à, u mutore hà una spazzola in u mutore, l'energia elettrica in energia meccanica, u mutore di spazzola hè a basa di tutti i mutori, hà un start rapidu, frenu puntuale, regulazione di velocità liscia in una larga gamma, relativamente simplice. circuit di cuntrollu è altre caratteristiche.
Ma u mutore di spazzola hà un grande attritu, una grande perdita, una grande generazione di calore, una vita corta è una putenza di pruduzzione bassa.
U mutore brushless hà un rumore bassu, un funziunamentu lisu, una longa vita di serviziu è un costu di mantenimentu bassu, per quessa hè cunsigliatu per cumprà una rota.

sedia à rotelle (4)

Tempu di Postu: Dec-15-2022