LifeCare Technology Company hà participatu à a Terza Fase di a Fiera di Canton

LifeCare hè piacè di annunzià chì hà participatu cù successu à a terza fase di a Fiera di Canton.Duranti i primi dui ghjorni di a mostra, a nostra cumpagnia hà ricevutu una risposta eccessiva da i clienti novi è vechji.Semu fieri di annunzià chì avemu ricevutu ordini di intenzione di $ 3 milioni di USD.

LifeCare 1 (1)

 

Cum'è un simbulu di gratitùdine à i nostri clienti, aspittemu ansiosi à i prossimi dui ghjorni di Fiera di Canton.Vi invitemu à visità u nostru stand, 61J31, per assistisce à a nostra più bella cullizzioni di prudutti.

LifeCare 2 (1)

 

simu sempre orgogliosi di offre prudutti d'alta qualità chì sò stati adattati per risponde à i bisogni unichi di i nostri clienti.Semu spicializati in furnisce una larga gamma di prudutti di salute chì includenu l'igiene persunale, a cura di a casa è i prudutti di cura clinica.

LifeCare 3 (1)

Semu cunfidenti chì i nostri prudutti supereranu e vostre aspettative, è aspittemu di vede à a mostra.Grazie per avè aiutatu à fà a Fiera di Canton un successu enormu, è speremu di cuntinuà a nostra relazione cun voi in u futuru.

 

 


Tempu di post: May-04-2023