TECHNOLOGY CARE LIFE IN CANTON TRADE FAIR

A Fiera di Guangzhou 2023 hà da esse realizatu u 15 d'aprile, è a nostra cumpagnia hè entusiasta di participà à a terza fase da "1u à 5 di maghju".th"

mostre 1 (1)

Seremu situati à u numeru di stand [HALL 6.1 STAND J31], induve mostreremu una gamma impressiunanti di prudutti è presenteremu infurmazioni impurtanti à i participanti.

mostre 2 (1)

Cum'è una sucietà di punta in a nostra industria, credemu chì l'esibizioni cum'è a Fiera di Guangzhou sò essenziali per cunnette l'imprese cù i clienti potenziali è favurizà relazioni mutualmente benefiche.Semu ansiosi di presentà a nostra marca à novi partenarii è clienti, è ancu di ricunniscendu i cuntatti passati.

mostre 3 (1)

À l'avvenimentu, sveleremu novi prudutti è servizii eccitanti, è ancu mette in evidenza l'ultime tendenze in u nostru campu.Sè vo circate di espansione a vostra attività, stà infurmatu cù e tendenze di l'industria, o simpricimenti scopre prudutti novi è innovatori, vi invitemu à unisce à noi à u nostru stand è scopre e pussibilità.

Accoltamu invitati di tutti i sfondi è industrie per vene è participà à questu avvenimentu eccitante.U vostru input, feedback, è insight sò preziosi per noi, è aspittemu di scuntrà facce novi è impegnà in discussioni significative nantu à u futuru di l'innuvazione è u prugressu in a nostra industria.

mostre 4 (1)

Esprimemu a nostra sincera gratitudine per a vostra assistenza anticipata è u sustegnu.Inseme, femu di a Fiera di Guangzhou 2023 un successu tremendu, è un catalizzatore di crescita è valore per tutti.

"Tecnulugia di a cura di a vita, Focus nantu à u campu di i dispositi medichi di riabilitazione, in sincronia cù u mondu "

mostre 5 (1)

 


Tempu di post: Apr-18-2023