Cumu l'anziani deve cumprà sedie à rotelle è quale hà bisognu di sedie à rotelle.

Per parechje persone anziane, e sedie à rotelle sò un strumentu convenientu per elli à viaghjà.E persone cun prublemi di mobilità, ictus è paralisi anu bisognu di utilizà sedie à rotelle.Allora chì deve esse attentu à l'anziani quandu compranu sedie à rotelle?Prima di tuttu, l'scelta di sedia a rotula certamente ùn pò micca sceglie quelli marche inferiori, a qualità hè sempre u primu;Siconda, quandu sceglite una sedia di rota, duvete attentu à u livellu di cunfortu.Cuscini, braccioli per sedia a rotelle, altezza di pedale, etc. sò tutti i prublemi chì anu bisognu d'attenzione.Fighjemu un ochju à i dettagli.

sedia a rotula anziana (1)

Hè bonu per l'anziani di sceglie una sedia di rota adattata, cusì l'anziani deve riferite à i seguenti aspetti quandu sceglie una sedia di rota:

1. Comu sceglie sedie à rotelle per l'anziani

(1) Altezza di u pedale

U pedale deve esse almenu 5 cm sopra a terra.S'ellu hè un pede chì pò esse aghjustate in sopra è in giù, hè megliu aghjustà u pedessu finu à chì l'anziani si sentenu è i 4cm di u fondu di fronte di a coscia ùn toccanu micca u cuscinu di u sediu.

(2) L'altezza di u passaghju

L'altezza di l'accolta deve esse 90 gradi di flexione di l'articulazione di u coddu dopu chì l'anziani si sò pusati, è dopu aghjunghje 2,5 cm in sopra.

I bracciu sò troppu altu, è e spalle sò faciuli di fatigue.Quandu spinghje a sedia à rotelle, hè faciule per causà abrasione di a pelle di u bracciu superiore.Se u bracciu hè troppu bassu, spinghje a sedia à rotelle pò causà l'inclinazione di u bracciu in avanti, facendu chì u corpu s'inclina fora di a sedia di rota.Operazione di una sedia di rota in una pusizioni inclinata in avanti per un bellu pezzu pò purtà à a deformazione di a spina, a compressione di u pettu è a dispnea.

(3) Cuscini

Per fà chì l'anziani si sentenu cunfortu à pusà in una sedia di rota è prevene l'apparizione di u lettu, hè megliu di mette un cuscinu nantu à u sediu di a sedia di rota, chì pò disperse a pressione nantu à i glutei.Cuscini cumuni include gomma spuma è cuscini d'aria.Inoltre, fate più attente à a permeabilità di l'aire di u cuscinu è lavate spessu per prevene in modu efficace e ferite.

(4) Larghezza

A pusà in una sedia di rotelle hè cum'è purtassi vestiti.Duvete stabilisce a taglia chì vi cunvene.A dimensione curretta pò fà tutte e parti stressate uniformemente.Ùn hè micca solu cunfortu, ma ancu pò prevene cunsiquenzi avversi, cum'è ferite secundariu.

Quandu l'anziani sò à pusà in una sedia di rota, ci deve esse una distanza di 2,5 à 4 cm trà i dui lati di l'anca è e duie superfici internu di a sedia di rota.L'anziani chì sò troppu largu bisognu di stenderà e so mani per spinghje a sedia di rota, chì ùn hè micca favurevule à l'anziani per aduprà, è u so corpu ùn pò micca mantene l'equilibriu, è ùn ponu micca passà per un canali strettu.Quandu u vechju hè riposu, e so mani ùn ponu esse pusatu cunfortu nantu à i bracci.Troppu strettu purtarà a pelle nantu à i fianchi è fora di e cosce di l'anziani, è ùn hè micca favurevule à l'anziani chì si mettenu è scendenu da a sedia di rota.

(5) Altezza

In generale, u bordu superiore di u backrest deve esse à circa 10 cm di distanza da l'ascella di l'anziani, ma deve esse determinatu secondu u statu funziunale di u troncu di l'anziani.Quantu più altu hè u backrest, u più stabile l'anziani seranu à pusà;U più bassu u backrest, u più còmuda u muvimentu di u troncu è i dui membri superiori.Per quessa, solu l'anziani cù un bonu equilibriu è l'ostaculu di l'attività ligera ponu sceglie a sedia à rotelle cù a schiena bassa.À u cuntrariu, u più altu u backrest è più grande a superficia di sustegnu, affettarà l'attività fisica.

(6) Funzione

E sedie a rotelle sò generalmente classificate in sedie a rotelle ordinarie, sedie a rotelle di schiena alta, sedie a rotelle per infermiera, sedie a rotelle elettriche, sedie a rotelle sportive per competizioni e altre funzioni.Dunque, prima di tuttu, e funzioni ausiliarii deve esse sceltu secondu a natura è l'estensione di a disabilità di l'anziani, e cundizioni funziunali generale, i lochi d'usu, etc.

A sedia di rota alta hè generalmente aduprata per l'anziani cù ipotensione posturale chì ùn ponu micca mantene una postura seduta à 90 gradi.Dopu chì l'ipotensione ortostatica hè alleviata, a sedia di rota deve esse rimpiazzata u più prestu pussibule per chì l'anziani ponu guidà a sedia di rota per elli stessi.

L'anziani cù a funzione normale di l'armu superiore ponu sceglie a sedia di rota cù pneumatici pneumatici in a sedia di rota ordinaria.

Sedie a rotelle o sedie a rotelle elettriche dotate di volanti di resistenza di attritu ponu esse selezziunati per quelli chì i membri superiori è e mani anu funzioni poveri è ùn ponu micca guidà sedie a rotelle ordinarie;Se l'anziani anu una scarsa funzione di a manu è disordini mentali, ponu sceglie una sedia di rota di infermiera portable, chì pò esse spinta da l'altri.

sedia a rotula anziana (2)

1. Chì anziani anu bisognu di sedia à rotelle

(1) E persone anziane cù una mente chjara è mani sensibili ponu cunsiderà l'usu di una sedia di rota elettrica, chì hè u modu più còmuda di viaghjà.

(2) E persone anziane cù una mala circulazione di sangue per via di a diabetes o chì anu da pusà in sedie à rotelle per un bellu pezzu anu un risicu altu di ferite da u lettu.Hè necessariu aghjunghje un cuscinu d'aria o un cuscinettu di lattice à u sediu per disperse a pressione, per evità u dolore o a sensazione di stuffy quandu si senti per un bellu pezzu.

(3) Micca solu e persone senza mobilità anu bisognu à pusà in una sedia di rotelle, ma certi pazienti cù ictus ùn anu micca prublema di stà in piedi, ma a so funzione di equilibriu hè deteriorata, è sò propensi à cascà quandu alzanu i so pedi è camminanu.Per evità cadute, fratture, traumatismi à a testa è altre ferite, hè cunsigliatu di pusà ancu in una sedia di rotelle.

(4) Ancu s'è certi anziani ponu marchjà, ùn ponu micca marchjà luntanu per via di u dulore di l'articulazione, l'emiplegia, o a debulezza fisica, cusì luttate per marchjà è sò senza fiatu.À questu tempu, ùn siate micca disubbidienti è ricusate di pusà in una sedia di rota.

(5).A reazione di l'anziani ùn hè micca cusì sensibile cum'è quella di i ghjovani, è a capacità di cuntrollu di manu hè ancu debule.I sperti suggerenu chì hè megliu aduprà una sedia di rota manuale invece di una sedia di rota elettrica.Se l'anziani ùn ponu più stà, hè megliu di sceglie una sedia di rotelle cù braccioli detachable.U caregiver ùn hà più bisognu di ripiglià l'anziani, ma pò spustà da u latu di a sedia di rota per riduce u pesu.


Tempu di Postu: Dec-23-2022