Canna plegable per un viaghju faciule

Canna, un aiutu per caminari ubiquitous, hè principalmente utilizatu da l'anziani, quelli cù fratture o disabilità, è altri individui.Mentre chì ci sò numerose variazioni di bastone per caminari dispunibuli, u mudellu tradiziunale resta u più prevalenti.

Canna pieghevole 1 (1)

I canne tradiziunali sò stabili, generalmente custituiti da unu o dui pali di lunghezza fissa, senza struttura di stira o plegamentu.Per quessa, occupanu più spaziu quandu ùn sò micca in usu.Quandu avemu pigliatu u trasportu publicu, pudemu causà inconvenienti à noi stessi è à l'altri, cusì i canne plegabili sò ancu una bona scelta.

Canna plegabile 2

Canna plegabile hè carattarizatu da a necessità di plegà u almacenamentu, cunvene per trasportà è almacenà, a durata di a canna plegabile hè generalmente di circa 30-40 cm, pò esse facilmente mette in u saccu o appesu à a cintura, ùn occuperà micca troppu spaziu, plegabile. a canna hè spessu ligera, adattata per quelli chì prestanu attenzione à a pupulazione chì portanu pesu, però, diversi materiali è u travagliu di u canne appariranu ancu diverse inestabilità, Per quessa, quandu cumprà canne plegables, l'attenzione deve esse pagata à sceglie i prudutti cù una qualità megliu. per assicurà a so stabilità è a durabilità.

Canna plegabile 3

U LC9274hè una canna plegabile fatta di lega d'aluminiu d'alta qualità chì assicura a sicurezza è a durabilità ottimali per l'utilizatori, mentre mantene un designu liggeru impressiunanti chì hè adattatu per l'utilizatori per portà cun elli mentre sò in viaghju.A canna hè dotata di sei luci LED integrate per illuminà a strada davanti à i viaghji brevi di notte.L'orientazione di sti luci pò esse facilmente adattatu à i vostri bisogni, facendu u cumpagnu di viaghju perfettu.


Tempu di posta: 07-07-2023