A sedia a rotula manuale funziona megliu cù roti più grande?

Quandu sceglite usedie a rotelle manuali, Puderemu sempre scopre e diverse dimensioni di i roti.A maiò parte di i clienti ùn sanu micca assai di elli, ancu s'ellu hè un fattore impurtante per sceglie una sedia di rota.Allora, a sedia a rotula funziona megliu cù roti più grande?Chì taglia di rota duvemu sceglie quandu cumprà una sedia di rota ?

sedia a rotelle manuale (2)

A più grande diffarenza trà a rota più grande è più chjuca hè, l'utilizatori di a rota grande (u diametru hè più di 20 '') hè capaci di avanzà spinghjendu l'impugnatura di a rota per sè stessu, ma a rota chjuca (u diametru hè sottu 18). '') pò esse imbuttatu solu da l'altri quandu l'utilizatori vulete andà in giru.Allora u dicendu chì, a sedia a rotula manuale funziona megliu cù roti più grande ùn hà micca sensu, solu a rota chì si adatta à a cundizione di l'utilizatore hè u megliu.
Pudete sceglie a dimensione per mezu di a vostra forza, se a forza di u bracciu vi permette di spinghje a sedia rota, allora pudete sceglie a rota grande.Se no, sceglite una piccula rota per esse spinta da u caregiver deve esse una idea megliu, è hè pisu ligeru è faciule d'almacenamiento.
Pudete ancu sceglie a dimensione di a rota da u vostru ambiente di vita.Sè vo site sopra u terzu pianu è senza ascensore, una piccula rota seria più cunsigliatu.Se ùn avete micca bisognu di alzà a sedia di rota, una rota grande chì piglia menu sforzu per spinghje, è una megliu capacità per superà l'ostaculi hè definitu megliu cà una piccula rota.
A sedia a rotula funziona megliu cù roti più grande?A risposta hè chjara avà.A sedia a rotula cù una dimensione di rota chì vi cunvene megliu funziona megliu.

sedia a rotelle manuale (1)

Postu tempu: Dec-01-2022