Chì sporti sò adatti per l'anziani in primavera

A primavera hè ghjunta, u ventu caldu soffia, è a ghjente esce attivamente da e so case per fà sport. Tuttavia, per i vechji amichi, u clima cambia rapidamente in primavera. Certi anziani sò estremamente sensibili à u cambiamentu di u tempu, è l'eserciziu cutidianu cambierà cù u cambiamentu di u tempu. Allora, chì sporti sò adatti per l'anziani in primavera? À chì duvemu fà attenzione in i sporti per anziani? Dopu, demu un'ochjata!
p4
Chì sporti sò adatti per l'anziani in primavera
1. Corsa
U jogging, cunnisciutu ancu cum'è corsa di fitness, hè un sport adattatu per l'anziani. Hè diventatu un mezzu per prevene è curà e malatie in a vita muderna è hè adupratu da sempre più persone anziane. U jogging hè bonu per l'eserciziu di e funzioni cardiache è pulmonari. Pò rinfurzà è migliurà a funzione di u core, migliurà l'eccitabilità di u core, aumentà a cuntrattilità di u core, aumentà a gittata cardiaca, espande l'arteria coronaria è prumove a circulazione collaterale di l'arteria coronaria, aumentà u flussu di sangue di l'arteria coronaria, è hè bonu per a prevenzione è u trattamentu di l'iperlipidemia, l'obesità, e malatie coronarie, l'arteriosclerosi, l'ipertensione è altre malatie.
2. Camminate prestu
Caminà veloce in u parcu ùn pò micca solu esercità u core è i pulmoni, ma ancu gode di u paisaghju. Caminà veloce cunsuma assai energia è ùn causa micca troppu pressione nantu à l'articuli.
p5
3. Bicicletta
Stu sport hè più adattatu per l'anziani cun una bona forma fisica è sporti perenni. U ciclismu ùn permette micca solu di vede u paisaghju longu a strada, ma hà ancu menu pressione nantu à l'articuli chè a caminata è a corsa di longa distanza. Inoltre, u cunsumu d'energia è l'allenamentu di resistenza ùn sò micca menu cà altri sporti.
4. Lanciate u frisbee
Lancià u frisbee richiede corsa, dunque pò esercità resistenza. A causa di a corsa frequente, di e fermate è di i cambiamenti di direzzione, l'agilità è l'equilibriu di u corpu sò ancu migliurati.
Quandu l'anziani si allenanu bè in primavera
1. Ùn hè micca adattatu per l'eserciziu è a forma fisica a mane.A prima ragione hè chì l'aria hè sporca a mane, in particulare a qualità di l'aria prima di l'alba hè a peghju; A seconda hè chì a mane hè l'alta incidenza di malatie senili, chì hè faciule d'induce malatie trombotiche o aritmia.
2. L'aria hè a più pura trà 2 è 4 ore di sera ogni ghjornu, perchè sta volta a temperatura di a superficia hè a più alta, l'aria hè a più attiva, è i pollutanti sò i più facilmente diffusi; In questu mumentu, u mondu esternu hè pienu di sole, a temperatura hè adatta, è u ventu hè chjucu. U vechju hè pienu d'energia è d'energia.
3. À 4-7 ore di sera,A capacità di risposta à u stress di u corpu di adattassi à l'ambiente esternu righjunghje u più altu livellu, a resistenza di u musculu hè alta, a vista è l'uditu sò sensibili, a flessibilità di i nervi hè bona, a frequenza cardiaca è a pressione sanguigna sò basse è stabili. In questu mumentu, l'eserciziu pò massimizà u putenziale di u corpu umanu è l'adattabilità di u corpu, è pò adattassi bè à l'accelerazione di a frequenza cardiaca è à l'aumentu di a pressione sanguigna causatu da l'eserciziu.
p6
Eserciziu per l'anziani in primavera
1. Mantene u caldu
Ci hè un fretu in l'aria di primavera. U corpu umanu hè caldu dopu à l'eserciziu. Sè ùn pigliate micca e misure adatte per mantenevi caldi, piglierete facilmente fretu. E persone anziane cù una qualità fisica relativamente scarsa devenu fà più attenzione à mantene si caldi durante è dopu l'eserciziu per impedisce ch'elli piglianu fretu durante l'eserciziu.
2. Ùn fate micca troppu eserciziu
In tuttu l'inguernu, a quantità di attività di parechje persone anziane hè assai ridutta paragunata à quella in tempi nurmali. Dunque, l'eserciziu ghjustu à l'entrata di a primavera deve fucalizza si nantu à a ricuperazione è fà qualchì attività fisica è articulare.
3. Micca troppu prestu
U tempu à l'iniziu di a primavera hè caldu è fretu. A temperatura di a mattina è di a sera hè assai bassa, è ci sò parechje impurità in l'aria, chì ùn hè micca adatta per l'eserciziu; Quandu u sole esce è a temperatura aumenta, a cuncentrazione di diossidu di carbonu in l'aria diminuisce. Questu hè u mumentu adattatu.
4. Manghjà cun moderazione prima di fà eserciziu
A funzione fisica di l'anziani hè relativamente scarsa, è u so metabolismu hè più lentu. Una ingesta adatta di certi alimenti caldi, cum'è u latte è i cereali, prima di l'eserciziu pò rifornisce l'acqua, aumentà u calore, accelerà a circulazione di u sangue è migliurà a coordinazione di u corpu. Ma fate attenzione à ùn manghjà troppu à a volta, è ci deve esse un tempu di riposu dopu avè manghjatu, è dopu fà eserciziu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Data di publicazione: 16 di ferraghju 2023