L'aiuti per a caminata è e stampelle sò tramindui strumenti d'assistenza per l'estremità inferiori, adatti per e persone cun difficultà di caminata. Differiscenu principalmente in l'aspettu, a stabilità è i metudi d'usu. U svantaghju di u pesu chì porta nantu à e gambe hè chì a velocità di caminata hè lenta è hè inconveniente di cullà è scendere e scale; e stampelle sò flessibili è veloci, ma u svantaghju hè chì sò scarse in stabilità. Cumu sceglie dipende principalmente da a situazione attuale di u paziente. Scopremu quale hè megliu, un deambulatore o una canna.
1. Chì ghjè a differenza trà un deambulatore è un bastone ?
Per i pazienti cun disfunzioni di l'estremità inferiori, ferite acute è pazienti postoperatorii, devenu esse aduprati strumenti d'assistenza adatti durante u periodu di sintomi acuti è u periodu di riabilitazione per alleviare i sintomi acuti, prevene nuove ferite è prumove a guarigione. L'arnesi d'assistenza di l'estremità inferiori cumunemente usati includenu principalmente deambulatori è stampelle. Dui, allora chì hè a differenza trà elli?
1. Aspettu differente
L'aspettu di u camminatore hè simile à "ㄇ", cù quattru zampe; e stampelle, cunnisciute ancu cum'è bastoni ascellari, sò dritte è piazzate sottu à l'ascella, cù un solu puntu di supportu da ogni latu.
2. Stabilità diversa
I camminatori anu quattru zampe, dunque sò più stabili cà e stampelle.
3. Diversi metudi d'usu
Un camminatore hè generalmente sustinutu da e duie mani, è u camminatore hè adupratu per furnisce supportu per avanzà. U metudu di utilizà una stampella hè di mette la sottu à l'ascella è di affidà si à i musculi di u pettu, di l'addome, di a cintura scapolare è di e braccia per furnisce supportu per avanzà.
2. Chì hè megliu, un deambulatore o una canna
Ci hè una certa differenza trà un deambulatore è una canna. Per e persone cun gambe è pedi scomodi, hè megliu sceglie un deambulatore o una canna ?
1. Vantaghji è svantaghji di l'aiuti per a caminata
In paragone cù e stampelle, i deambulatori anu una struttura più cumplessa, più pedi di supportu è una zona di supportu più grande. Dunque, ponu furnisce un supportu più stabile chè e stampelle è aiutà i pazienti à marchjà. In paragone cù e stampelle, u so vantaghju pò riduce u pesu nantu à e gambe di u paziente è migliurà a capacità di marchjà di u paziente, ma u svantaghju hè chì a velocità di marchjà hè lenta quandu si usa un deambulatore. Ancu s'è l'effettu di marchjà hè bonu nantu à un terrenu pianu, hè inconveniente cullà è scendere e scale. Inoltre, u vulume è a struttura di i deambulatori sò più grandi è più cumplicati chè e stampelle.
2. Vantaghji è svantaghji di e stampelle
In paragone cù l'aiuti per camminà, e stampelle si basanu nantu à parechji gruppi musculari putenti in u pettu, l'addome, a cintura scapolare è e braccia per furnisce supportu, è ponu furnisce una forte putenza, ma a stabilità hè media, è i requisiti per a capacità di equilibriu di u paziente sò più alti. U vantaghju di e stampelle hè chì sò flessibili è veloci, è ponu furnisce una putente velocità di muvimentu. Cù u supportu di e stampelle, e persone cù corpi forti ponu ancu spustassi à una velocità superiore à e persone ordinarie. Dopu avè firmatu u muvimentu, e mani è e braccia ponu ancu esse in un statu liberu. I svantaghji di e stampelle sò a scarsa stabilità è i danni da cumpressione à u nervu ascellare (se aduprati in modu incorrectu).
Si pò vede chì l'aiuti per a caminata è e stampelle anu ognunu i so vantaghji, è ùn hè micca necessariamente quale hè megliu. A scelta hè basata principalmente nantu à a cundizione di u paziente: ancu s'è a parte inferiore di a stampella hè cuncipita cù parechji punti di supportu, sustene sempre solu un latu, vale à dì, pò sustene solu u corpu unilaterale, adattatu per l'anziani cù una megliu forza fisica è forza di e gambe o pazienti cù debulezza unilaterale (cum'è un ictus unilaterale o un traumu). U deambulatore hè un quadru di supportu in forma di "N", chì hè adattatu per l'anziani o i pazienti chì sò debuli in a parte inferiore di u corpu, cum'è quelli chì anu subitu operazioni maiò cum'è a sustituzione di l'articulazioni.
Data di publicazione: 07-02-2023