Camminatore à rote, camminatore à dui bracci cù rote, maniglia è pedi per u sustegnu. Unu hè chì i dui pedi anteriori anu ognunu una rota, è i dui pedi posteriori anu un ripianu cù una manica di gomma cum'è frenu, cunnisciutu ancu cum'è camminatore à rote. Ci sò parechje varianti, alcune cù cestini di trasportu; alcune cù solu trè gambe, ma tutte cù rote; è alcune cù freni à manu.
(1) Tipu è struttura
I camminatori à rote ponu esse divisi in tippi à duie rote, à trè rote è à quattru rote; ponu avè varie forme cum'è freni à manu è altre funzioni di supportu ausiliariu.
U marchjatore à duie rote hè più faciule da aduprà chè u marchjatore standard. Hè spintu da l'utilizatore è pò avanzà continuamente. A rota anteriore hè fissa, e rote giranu solu in avanti o in daretu, a direzzione hè bona, ma a virata ùn hè micca abbastanza flessibile.
U camminatore à quattru rote hè flessibile in funziunamentu è pò esse divisu in duie forme: e quattru rote ponu esse girate, a rota anteriore pò esse girata è a rota posteriore pò esse fissata in pusizione.
(2) Indicazioni
Hè adattatu per i pazienti cun disfunzioni di l'estremità inferiori è incapaci di alzà u deambulatore per camminà.
1. U deambulatore di tipu rota anteriore ùn richiede micca à u paziente di ricurdassi di alcuna modalità di caminata specifica durante l'usu, è ùn richiede micca a forza è l'equilibriu chì devenu esse pusseduti alzendu u quadru durante l'applicazione. Dunque, u deambulatore ùn pò esse adupratu s'ellu hè necessariu. Quelli senza rote ponu esse aduprati. Ancu s'ellu hè utile per l'anziani fragili è e persone cun spina bifida, deve avè un spaziu più grande per pudè esse adupratu liberamente.
2. U deambulatore à trè rote hà ancu rote in daretu, dunque ùn ci hè bisognu di alzà u supportu durante a caminata, è u deambulatore ùn lascia mai a terra quandu cammina. A causa di a piccula resistenza di frizione di e rote, hè faciule da spustà. Tuttavia, u paziente hè tenutu à avè a capacità di cuntrullà u frenu à manu.
Cù e rote, u deambulatore ùn si abbanduneghja mai da a terra quandu cammina. A causa di a piccula resistenza à l'attritu di e rote, hè faciule da spustà. Hè adattatu per l'utilizatori chì anu disfunzioni di l'estremità inferiori è ùn ponu micca alzà u quadru di u deambulatore per avanzà; ma a so stabilità hè ligeramente peghju. Frà elli, hè divisu in duie rote, trè rote è quattru rote; pò avè varie forme cù sedile, frenu à manu è altre funzioni di supportu ausiliariu. U deambulatore à duie rote hè più faciule da operà chè u deambulatore standard. Hè spintu da l'utente è pò avanzà continuamente. A rota anteriore hè fissa, e rote giranu solu in avanti o in daretu, a direzzione hè bona, ma a virata ùn hè micca abbastanza flessibile. U deambulatore à quattru rote hè flessibile in funziunamentu è pò esse divisu in duie forme: e quattru rote ponu esse girate, a rota anteriore pò esse girata è a rota posteriore pò esse fissata in pusizione.
L'anziani devenu sceglie un deambulatore chì li cunvene secondu a so situazione. Pudete ancu aduprà stampelle, fà attenzione à a sicurezza di l'anziani è ammaestrà a cunniscenza di a sicurezza di l'anziani.
Data di publicazione: 13 d'ottobre di u 2022