A vita si trova in u sport, chì hè ancu più indispensabile per l'anziani. Sicondu e caratteristiche di l'anziani, l'articuli sportivi adatti per l'eserciziu invernale devenu esse basati nantu à u principiu di lentu è dolcezza, ponu fà chì tuttu u corpu sia attivu, è a quantità di attività hè faciule da adattà è capisce è faciule da amparà. Allora, cumu devenu fà eserciziu l'anziani in l'invernu fretu? Chì sò e precauzioni per l'anziani in i sporti invernali? Avà, demu un'ochjata!
Quali sporti sò adatti per l'anziani in invernu
1. Camminate vigorosamente
Quandu una persona espelle "sudore in muvimentu", a temperatura di u corpu cresce è diminuisce di cunsiguenza, è questu prucessu di cambiamentu di a temperatura di u corpu renderà ancu i vasi sanguigni più elastici. Soprattuttu in l'inguernu fretu, duvemu insiste à fà eserciziu ogni ghjornu. Per l'amichi anziani, hè un bon modu per fà eserciziu ogni ghjornu, è duveria durà almenu una meza ora ogni volta.
2. Ghjucà à u Tai Chi
U Tai Chi hè un eserciziu assai pupulare trà l'anziani. Si move senza intoppi è hè faciule da ammaestrà. Ci hè tranquillità in u muvimentu, è muvimentu in a tranquillità, a cumbinazione di rigidità è dolcezza, è a cumbinazione di virtuale è reale. A pratica regulare diTai Chipò rinfurzà i musculi è l'osse, affinà l'articuli, rifornisce u qi, nutrisce a mente, sblocca i meridiani è prumove a circulazione di u qi è di u sangue. Hà un effettu terapeuticu ausiliariu annantu à parechje malatie croniche di u sistema. A pratica regulare pò curà e malatie è rinfurzà u corpu.
3. Camminà è cullà e scale
Per ritardà l'invecchiamentu, l'anziani devenu camminà u più pussibule per esercità i musculi di e gambe è di a schiena, migliurà a circulazione di u sangue di i musculi è di l'osse, è riduce l'occorrenza di l'osteoporosi; à u listessu tempu, camminà pò ancu esercità e funzioni di i sistemi respiratoriu è circulatoriu.
4. Natà in invernu
A natazione invernale hè diventata pupulare trà l'anziani in l'ultimi anni. Tuttavia, quandu a pelle hè fredda in l'acqua, i vasi sanguigni si contraenu bruscamente, pruvucendu una grande quantità di sangue perifericu chì scorri in u core è in i tessuti prufondi di u corpu umanu, è dilatendu i vasi sanguigni di l'organi interni. Quandu si esce da l'acqua, i vasi sanguigni di a pelle si espandenu di cunsiguenza, è una grande quantità di sangue scorre da l'organi interni à l'epidermide. Questa espansione è cuntrazione pò migliurà l'elasticità di i vasi sanguigni.
Precauzioni per i sporti invernali per l'anziani
1. Ùn fate micca eserciziu troppu prestu
L'anziani ùn devenu micca alzassi troppu prestu o troppu prestu in u fretu di l'inguernu. Dopu à u svegliu, devenu stà in lettu per un pezzu è esercità i so musculi è l'osse per accelerà gradualmente a circulazione di u sangue è adattassi à l'ambiente fretu circundante. U megliu mumentu per esce per fà eserciziu hè da 10 ore à 17 ore. Quandu esci, duvete stà caldu. Duvete sceglie un locu chì hè sottuventu è assulanatu, è ùn fate micca eserciziu in un locu bughju induve soffia u ventu.
2. Ùn fate micca eserciziu à stomacu viotu
Prima chì l'anziani facenu sport a mane, hè megliu aghjunghje una certa quantità d'energia, cum'è suchju caldu, bevande chì cuntenenu zuccheru, ecc. Cibu sufficiente o cibu purtabile à alta energia (cum'è cioccolatu, ecc.) devenu esse purtati durante i sport di campu à longu andà per evità a caduta di temperatura per via di a bassa temperatura è di u cunsumu eccessivu d'energia durante i sport di campu, chì metteranu in periculu a vita è a salute.
3. Ùn "frenate micca di colpu" dopu avè fattu eserciziu
Quandu una persona face eserciziu, l'approvvigionamentu di sangue à i musculi di l'estremità inferiori aumenta bruscamente, è à u listessu tempu, una grande quantità di sangue scorre da l'estremità inferiori torna à u core longu e vene. Sè vi fermate di colpu dopu avè fattu eserciziu, questu pruvucarà una stasi di sangue in l'estremità inferiori, chì ùn tornerà micca in tempu, è u core ùn riceverà micca abbastanza sangue, ciò chì pruvucarà vertigini, nausea, vomitu è ancu shock. L'anziani averanu cunsequenze più gravi. Cuntinuate à fà alcune attività di rilassamentu lentu.
4. Ùn fate micca eserciziu per via di a fatigue
L'anziani ùn devenu micca fà attività strenue. Devenu sceglie sporti di piccula è media intensità, cum'è u Tai Chi, u Qigong, a caminata è l'esercizii à manu libera. Ùn hè micca cunsigliatu di fà verticali, inchinà a testa per un bellu pezzu, piegassi di colpu in avanti è in piegassi, addominali è altre attività. Queste azzioni ponu facilmente causà un aumentu improvvisu di a pressione sanguigna cerebrale, influenzà a funzione cardiaca è cerebrale, è ancu causà malatie cardiovascolari è cerebrovasculari. A causa di a diminuzione di a cuntrattilità musculare è di l'osteoporosi di l'anziani, ùn hè micca adattatu fà capriole, grandi spaccate, squat veloci, corsa veloce è altri sporti.
5. Ùn praticate micca sporti periculosi
A sicurità hè a massima priorità di l'eserciziu invernale per l'anziani, è l'attenzione deve esse prestata à a prevenzione di l'accidenti sportivi, di e ferite sportive è di l'attacchi di malatie.
Data di publicazione: 16 di ferraghju 2023