A diffarenza trà e sedie di trasportu?

Trasportu di sedie à rotelle, ancu s'elli sò simili à e sedie à rotelle tradiziunali, anu un paru di differenze distinte. Sò più ligeri è compatti è, soprattuttu, ùn anu micca corrimani rotanti perchè ùn sò micca cuncipiti per un usu indipendente.

 Sedia di trasportu

Invece d'esse spintu da l'utilizatore,sedie di trasportut sò spinti da una seconda persona, un aiutante. Dunque, questu hè una sedia per dui omi, cumunemente vista in case di riposu è ospedali. Si move solu s'ellu hè direttu da un assistente cumpletamente mobile. U vantaghju hè chì e sedie di trasportu sò più simplici è assai menu ingombranti cà e vere sedie à rotelle. Puderanu ancu accede à ambienti più stretti o più ripidi, cumprese porte strette in casa vostra.

 

È dinò e sedie di trasportu ponu esse una scelta megliu quandu si viaghja in treni, tram o autobus. Di solitu ponu esse piegate, à u cuntrariu di parechje sedie à rotelle standard, è fatte più strette per scivulà in i corridoi è sopra i scalini singuli. In generale, però, una sedia à rotelle hè sempre l'opzione superiore per chiunque voglia spustassi in modu veramente indipendente.

 

U pesu mediu di una sedia di trasportu in acciaio hè 15-35 libbre. U sedile hè nurmalmente ligeramente più chjucu di quellu di una sedia à rotelle, essendu tipicamente intornu à 16″ x 16″ secondu a forma di u quadru centrale di a sedia. E rote anteriori è posteriori sò guasi sempre di a listessa dimensione à u cuntrariu di una sedia à rotelle standard. Di solitu ùn anu micca un mecanismu per l'usu individuale è solu un frenu on-off assai simplice.

 


Data di publicazione: 23 di settembre di u 2022