Qualcosa chì ci vole à sapè quandu si usa una stampella
Parechje persone anziane anu una mala cundizione fisica è azzioni scomode. Anu bisognu di sustegnu. Per l'anziani, e stampelle devenu esse l'uggetti i più impurtanti cù l'anziani, chì si pò dì chì sò un altru "cumpagnu" di l'anziani.
Una stampella adatta pò dà assai aiutu à l'anziani, ma sè vo vulete sceglie a stampella ghjusta, ci sò parechji lochi induve fà attenzione. Demu un'ochjata.
Ci sò parechje opzioni di sedie à rotelle dispunibili nantu à u mercatu per l'anziani cù mobilità limitata. Cù un pocu di ricerca, una nova sedia pò migliurà assai l'indipendenza di l'utilizatore è migliurà a so qualità di vita.
1. E stampelle più cumunamente aduprate per l'anziani in manu, chì ponu migliurà l'equilibriu approfondendu a superficia di supportu, ponu riduce u pesu di l'arti inferiori di u 25%, divisu in bastoni standard à un pede è bastoni à quattru zampe. I bastoni standard à un pede sò leggeri, è a stabilità hè ligeramente carente, mentre chì i bastoni à quattru zampe sò stabili, ma a superficia di supportu hè larga, è hè inconveniente per cullà è scendere e scale. Adattu per l'artrosi lieve, i prublemi di equilibriu lievi è e ferite à l'arti inferiori.
2. L'avambracciuStampellahè ancu cunnisciutu cum'è Lofstrand Crutch o Canadian Crutch, chì pò riduce u pesu di u 70% di l'estremità inferiori. A struttura include una manica di l'avambracciu è una maniglia nantu à un bastone drittu. U vantaghju hè chì a copertura di l'avambracciu pò rende l'usu di a manu illimitatu è faciule da aghjustà. Permette attività di arrampicata funziunali. A stabilità ùn hè micca cusì bona cum'è l'ascelle. Hè adattatu per a debulezza unilaterale o bilaterale di l'estremità inferiori, è l'estremità inferiori ùn ponu esse caricate dopu a chirurgia, è quelli chì ùn ponu micca camminà alternativamente nantu à i so pedi sinistro è drittu.
3. L'ascellarestampelleSò chjamati ancu stampelle standard. Più cumunimenti aduprate da i pazienti cun fratture di l'anca, di i ghjinochji è di a caviglia, chì ponu riduce u pesu di l'estremità inferiori di u 70%. U vantaghju hè di migliurà l'equilibriu è a stabilità laterale, furnisce una caminata funzionale per i caricatori limitati, faciule da aghjustà, pò esse aduprata per attività di scala, è a stabilità laterale hè ancu megliu cà a stampella di l'avambracciu. U svantaghju hè chì richiede trè punti di supportu quandu si usa l'ascella. Hè inconveniente aduprà in una zona stretta. Inoltre, certi pazienti tendenu à aduprà u supportu di l'ascella quandu utilizanu l'ascella, dunque pò causà danni à i nervi di l'ascella. A portata di a girata ascellare hè a stessa di quella di l'avambracciu.
Per i medichi di a Divisione di Riabilitazione, ciò chì incuraghjemu hè di fà à u paziente riceve u trattamentu mentre cammina. Quandu i pazienti anu bisognu di utilizà e stampelle per aiutà à camminà durante u periodu di riabilitazione, u metudu di usu di e stampelle richiede un apprendimentu. Parlemu prima di un principiu impurtante. Quandu si cammina solu, e stampelle devenu esse ammaestrate da u latu oppostu di a gamba malata. Questu hè generalmente ignoratu da i pazienti è da i membri di a famiglia, causendu cunsequenze negative.
Quandu si usa unstampella, ci sò duie precauzioni chì devenu esse messe in risaltu: u pesu di u corpu deve esse pressatu nantu à a palma invece di l'ascella. Sè i membri superiori sò insufficienti, ùn hè micca cunsigliatu di utilizà un deambulatore o una sedia à rotelle; Diminuisce u risicu potenziale di caduta per l'anziani hè un corsu cusì impurtante.
Data di publicazione: 29 d'aostu 2022

