Esercizii simplici per e persone anziane!

L'eserciziu hè u megliu modu per l'anziani di migliurà u so equilibriu è a so forza. Cù una rutina simplice, ognunu deve esse capace di stà drittu è abbraccià l'indipendenza è a libertà quandu cammina.

Eserciziu di sollevamentu di i diti di i pedi n. 1

Questu hè l'eserciziu u più simplice è pupulare per l'anziani in Giappone. A ghjente pò fà lu in ogni locu cù una sedia. State in piedi tenenduvi à u schienale di una sedia per aiutà à mantene l'equilibriu. Alzatevi pianu pianu u più in altu pussibule nantu à a punta di i pedi, stendu quì per uni pochi di secondi ogni volta. Abbassatevi cù cura è ripetite questu vinti volte.

66

N ° 2 Camminate nantu à a linea

State attentamente da una parte di una stanza è mette u vostru pede drittu davanti à u vostru pede sinistro. Fate un passu in avanti, purtendu u vostru tallone sinistro davanti à i vostri diti di u pede drittu. Ripetite questu finu à chì avete attraversatu cù successu a stanza. Certi anziani puderanu avè bisognu di qualchissia chì li tenga a manu per un equilibriu supplementu mentre si abituanu à fà questu eserciziu.

88

N. 3 Rotoli di Spalla

Mentre site seduti o in piedi (qualunque sia u più còmode per voi), rilassate cumpletamente e vostre braccia. Poi fate roteà e spalle in daretu finu à ch'elle sianu pusizionate in cima à e so orbite, tenenduli quì per un secondu prima di purtàle in avanti è in ghjò. Ripetite questu quindici à vinti volte.

77


Data di publicazione: 17 di settembre di u 2022