Devu aduprà un deambulatore per un ossu rottu Un deambulatore per un ossu rottu pò aiutà à a ripresa ?

Sè a frattura di l'estremità inferiore provoca inconvenienti à e gambe è à i pedi, pudete aduprà un deambulatore per aiutà a caminata dopu a ripresa, perchè l'estremità affettata ùn pò micca purtà pesu dopu a frattura, è u deambulatore hè per impedisce à l'estremità affettata di purtà pesu è sustene a caminata cù l'estremità sana solu, particularmente adattatu per a forza di e braccia, i pazienti anziani cù frattura cù forza debule di e gambe è scarsa capacità di equilibriu, hà ancu un certu effettu nantu à a guarigione è a riabilitazione di e fratture. Avete bisognu di un deambulatore per un ossu rottu? Un deambulatore per frattura pò aiutà a ripresa? Amparemu di più inseme.

sredf

1. Devu aduprà un camminatore s'aghju una frattura ?

Una frattura si riferisce à una rottura cumpleta o parziale in a continuità di a struttura ossea. In generale, se l'estremità inferiore hè fratturata, camminà serà inconveniente. In questu mumentu, pudete cunsiderà l'usu di un deambulatore o di stampelle per aiutà à camminà.

Siccomu l'estremità affetta ùn pò micca suppurtà u pesu dopu à a frattura, è u camminatore pò impedisce à l'estremità affetta di u paziente di suppurtà u pesu, è aduprà l'estremità sana per sustene a caminata sola, hè dunque assai cunveniente aduprà un camminatore; però, se a frattura di l'estremità hè permessa in a fase iniziale Se si mette un pede in terra, hè cunsigliatu di aduprà e stampelle u più pussibule, postu chì e stampelle sò più flessibili di i camminatori.

Inoltre, dopu à a frattura, i raggi X devenu esse riesaminati regularmente per osservà a guarigione di a frattura: se u riesame mostra chì a linea di frattura hè sfocata è ci hè una furmazione di callu, allora l'artu affettatu pò camminà cù una parte di u pesu cù l'aiutu di un deambulatore; se i raggi X di u riesame mostranu chì a linea di frattura sparisce, è u deambulatore pò esse scartatu in questu mumentu è a camminata cumpleta cù u pesu di l'artu affettatu pò esse effettuata.

2. Chì tipu di pazienti cù frattura sò adatti per l'aiuti per a caminata

A stabilità di l'aiuti per a caminata hè megliu cà quella di e stampelle, ecc., ma a so flessibilità hè più scarsa. In generale, sò più adatti per i pazienti anziani cù fratture cù una forza debule in e braccia è in e gambe è una scarsa capacità di equilibriu. Ancu s'è u viaghjatore ùn hè micca cusì cunveniente, hè più sicuru.

3. Un camminatore di frattura pò aiutà à a ripresa?

Ci serà un periodu di riabilitazione dopu à una frattura, di solitu in trè mesi, è a frattura ùn hè micca cumpletamente guarita in trè mesi. In questu stadiu, ùn hè micca pussibule di marchjà per terra, è un deambulatore deve esse cumpletamente caricu, ciò chì ùn hè micca adattatu. In questu casu, s'ellu hè passatu più di trè mesi, pudete cunsiderà l'usu di un deambulatore per fà eserciziu, ciò chì aiuterà a ripresa di u paziente.

L'aiuti per a caminata ponu aiutà à riduce u pesu di a parte superiore di u corpu, riducendu cusì u pesu di i membri inferiori. Hè utile per a guarigione è a ripresa di e fratture, ma duvete fà attenzione à u mumentu quandu l'utilizate. Dopu una frattura, duvete fà attenzione à evità di utilizà u deambulatore per un bellu pezzu.


Data di publicazione: 05-02-2023