E duie mostre dipinghjenu un novu paisaghju di l'innuvazione medica - Un rapportu nantu à a participazione à CMEF è ICMD 2025

E duie mostre dipinghjenu un novu paisaghju di l'innuvazione medica - Un rapportu nantu à a participazione à CMEF è ICMD 2025

U lanciu cumunu di a 92a Fiera Internaziunale di l'Apparecchiature Mediche di a Cina (CMEF) è di a 39a Mostra Internaziunale di a Cuncepimentu è di a Tecnulugia di Fabbricazione di l'Apparecchiature Mediche di a Cina (ICMD) sta rimodellendu pianu pianu u paisaghju cumpetitivu di l'industria sanitaria mundiale. Cù una superficia di 200.000 metri quadrati è riunendu guasi 4.000 imprese, questu avvenimentu à scala industriale ùn serve micca solu cum'è vetrina per i prudutti innovativi, ma ancu cum'è una fruntiera per a ristrutturazione di a catena di furnimentu è a rivoluzione tecnologica.

Mostra di sedie à rotelle

CMEF: L'intersezione di l'innuvazione clinica è di a trasfurmazione industriale

U CMEF di quest'annu, cù u tema "Salute · Innuvazione · Spartera - Traccià un Novu Pianu per l'Assistenza Sanitaria Globale", presenta 28 zone d'esposizione principali chì formanu una matrice d'innuvazione chì abbraccia tuttu u campu medicu. In a sezzione di l'aiuti per a riabilitazione,A sedia à rotelle pieghevole di qualità aerospaziale appena lanciata hè diventata u centru di l'attenzioneCustruita cù un quadru in lega d'aluminiu di qualità aeronautica, sta sedia à rotelle si piega finu à un spessore di solu 12 centimetri è pesa menu di 8 chilogrammi mentre supporta finu à 150 chilogrammi. Hà braccioli è poggiapiedi amovibili, chì rispondenu perfettamente à i standard di almacenamentu di i compartimenti superiori di e compagnie aeree. "Per affruntà e sfide di viaghju affrontate da e persone cun disabilità, avemu collaboratu cù e squadre di l'industria aeronautica per trè anni per risolve i prublemi di "imbarcu è almacenamentu difficili" di e sedie à rotelle tradiziunali. Avà hè stata certificata da 12 principali compagnie aeree mundiali", hà spiegatu u rappresentante di u stand Hu邦 mentre dimustrava u prucessu di piegatura. Una simulazione di u compartimentu superiore di l'aereo hà permessu à i visitatori di sperimentà a comodità di u pruduttu in prima persona.

Sedia à rotelle d'aeromobile

Stu pruduttu rapprisenta u culmine di a nostra cumpetenza tecnologica. Avemu cuncipitu apposta una zona sperimentale à u nostru stand chì simula un corridoiu di cabina d'aeromobile, chì hà suscitatu un interessu significativu da numerosi rapprisentanti di l'approvvigionamentu ospedaliere è fornitori di servizii aeroportuali. Li avemu furnitu una panoramica dettagliata di e so caratteristiche principali:

Ⅰ. Design Ultra-Stretto:Si adatta perfettamente à i corridoi stretti di tutti l'aerei di passageri mainstream, assicurendu un passaghju senza ostaculi.

Ⅱ. Leggeru è Agile:Custruitu in lega d'aluminiu specializata d'alta resistenza, u so pesu tutale estremamente ligeru permette à u persunale di terra di operallu cù una sola manu, riducendu significativamente a tensione fisica.

Ⅲ. Corrimani/Poggiapiedi amovibili:Facilita l'aiutu à i passageri à scivulà lateralmente in i sedi di l'aeromobile in spazii chjusi.

Ⅳ. Cunforme à e norme di sicurezza aerea:Tutti i materiali sò ignifughi è antistatici, senza sporgenze taglienti in i dettagli, chì garantiscenu a sicurezza di u volu.

 

Un rappresentante di l'aeroportu internaziunale hà rimarcatu: "Questu hè esattamente ciò chì ci vulia! E sedie à rotelle tradiziunali sò impussibili da manuvrà in cabina. U vostru pruduttu risolve veramente u puntu di dulore in l'ultimu anellu di a nostra catena di serviziu".

 

CNEF ICMD

In a sezzione di l'aiuti di riabilitazione, a serie di sedie à rotelle in alluminio leggeru hè emersa cum'è l'attrazione principale di a mostra. Fabbricata cù un quadru di tubi in lega d'aluminiu 6061 di qualità aeronautica, sta serie hè sottumessa à un trattamentu termicu specializatu è à una finitura superficiale anodizzata. Questu ùn solu permette una riduzione di pesu di u 35% paragunatu à e sedie à rotelle tradiziunali in acciaio, ma offre ancu una resistenza eccezziunale à a corrosione è à a deformazione, supportendu finu à 120 chilogrammi. Adattata à diversi scenarii, a linea include mudelli per usu domesticu, esterno è infermieristicu. A versione esterna presenta ruote posteriori ammortizzanti di grande diametru è pneumatici antiscivolo per navigà nantu à ghiaia, pendenze è altri terreni difficili. U mudellu infermieristicu incorpora braccioli regolabili è poggiapiedi rimovibili per facilità i trasferimenti assistiti da l'assistente. "Avemu realizatu una ricerca approfondita nantu à i bisogni di più di 2.000 utilizatori è 500 istituzioni di assistenza per anziani, assicurendu chì ogni dettagliu giri intornu à "sicurezza, cunfortu è comodità"".

Sedia à rotelle in aluminiu

 

  • Cuncepimentu mudulare:A larghezza di u sedile, a prufundità di u sedile, l'altezza di u schienale è l'angulu di u poggiapiedi sò tutti persunalizabili per risponde à i bisogni individuali di l'utente.

 

  • Dettagli centrati nantu à l'utilizatore:Rote à sganciu rapidu, cuscinu di seduta traspirante antimicrobicu è maniglie di spinta ergonomiche: ogni dettagliu riflette u nostru impegnu per a dignità è u cunfortu di l'utente.

 

I terapisti è l'utilizatori finali di numerosi centri di riabilitazione anu testatu personalmente sta sedia, lodendune constantemente a flessibilità è a robustezza.

 

ICMD Manufacturing Expo: Scuprendu a "Fonte d'Eccellenza" per i Prodotti

Cum'è capu di pruduttu, ùn mi manca mai l'ICMD. Hè quì chì truvemu ispirazione innovativa è validemu a nostra catena di furnimentu. L'equilibriu perfettu trà leggerezza è forza in e sedie à rotelle in aluminiu di a nostra cumpagnia deriva direttamente da a nostra prufonda cultura di e catene di furnimentu à monte.

I Sicreti di i Materiali:Interagimu direttamente cù i principali fornitori d'aluminiu per esplorà e proprietà di e nuove leghe d'aluminiu, circendu modi per riduce ulteriormente u pesu mantenendu a resistenza.

Raffinazione di l'artigianatu:In l'area di mostra di a tecnulugia di machinazione di precisione è di saldatura, avemu osservatu apparecchiature più avanzate, chì furniscenu una direzzione per migliurà a precisione è l'estetica di i quadri in u futuru.

Cumponenti innovativi:À l'ICMD, avemu scupertu cuscinetti più ligeri, materiali di pneumatici più resistenti è disinni di serrature pieghevoli più faciuli d'utilizà. Sti miglioramenti incrementali, quandu sò cumminati, permetteranu un saltu qualitativu in i nostri prudutti di prossima generazione.

 

Riassuntu: Pone a tecnulugia è i bisogni, rendendu l'assistenza accessibile in ogni locu

L'esperienza CMEF è ICMD di quest'annu hà cunsolidatu ancu di più a mo fiducia in a direzzione strategica di a cumpagnia. Mentre tutta l'industria persegue "tecnulugie nere" d'avanguardia, restemu fermamente cuncintrati à risponde à i bisogni più pratichi è urgenti di l'utilizatori.

U "Sedia à rotelle d'aeroplanu"Rappresenta una suluzione sistematica chì cunnetta ospedali, aeroporti è cumpagnie aeree, furnendu un ligame cruciale per un viaghju senza intoppi per quelli chì anu prublemi di mobilità.

U "Sedia à rotelle in aluminiu"incarna un spiritu artigianale centratu nantu à l'omu. Integrandu a scienza di i materiali cù un design faciule d'utilizà, migliora significativamente a qualità di vita è a dignità di i so utilizatori.


Data di publicazione: 26 di settembre di u 2025